وبلاگ

در جنگ

در جنگ

در جنگ، انگار لحظه‌ها کش می‌آیند. آن‌قدر دراز می‌شوند که نه سرشان را می‌بینی نه تهشان را. تو می‌مانی و ثانیه‌هایی که سایه‌ی شومشان رفته‌رفته بزرگ‌تر می‌شود
ریآرام

ریآرام

قبرستان را نامیده‌ایم آرامستان. اما چه کسی گفته مرده‌ها آرامند؟ مگر حافظ نمی‌گوید: «اندرون من خسته‌دل ندانم کیست که من خموشم و او در فغان و در غوغاست»؟...
روزنوشت‌های من
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

ارتباط با من

می توانید با من از طریق ایمیل یا دایرکت اینستاگرام در ارتباط باشید.

mitra.jajarmi@yahoo.com